De bedoeling is om klanten te adviseren en te ondersteunen bij het verkopen van Orgalux aan hun eindklanten. De Orgalux Plug-in op de webshop lijkt daarbij een belangrijke troef. In Nederland was er immers al langer vraag om na de configuratie van de lade op een eenvoudige manier indelingen te kunnen toevoegen aan de webshop. Bovendien lanceert Blum dit jaar Blum Inspirations, een marketingconcept dat de opvolger van Dynamic Space moet worden, meer specifiek op oplossingen en toepassingen die de Blum producten kunnen bieden. Minder productgericht, meer oplossingsgerichte communicatie. Met die insteek zal Bart, met begeleiding vanuit Marketing, de Nederlandse verkoopsregio’s ondersteunen en nauw samenwerken met Verkoop Nederland en het Orgalux-team.
“Ik kijk heel erg uit naar deze nieuwe uitdaging”, vertelt Bart. “Het is een nieuwe benadering, zowel voor mij als voor Van Hoecke. Het zal erop aan komen om de noden van onze Nederlandse klanten rond Orgalux te leren kennen en daar specifiek op in te spelen.”