Optimalisatie van onze systemen!

Geplaatst op
21 februari 2018
Auteur
Karen

Begin dit jaar schakelden we over naar ons nieuw ERP-systeem, Microsoft Dynamics AX. Intussen werken we al meer dan een maand met deze nieuwe software en krijgen we hem dus steeds beter in de vingers. Bovendien blijven we nauw in contact met onze collega’s van IT om optimalisaties aan de software te kunnen doorvoeren. Op die manier kan deze nog beter op onze processen en op de noden van onze klanten worden afgestemd.

Misschien heeft u zelf al gemerkt dat een aantal zaken sinds de omschakeling anders lopen dan u van ons gewoon bent. Zo heeft u de laatste facturen misschien via de post ontvangen, ook al kreeg u ze in het verleden via mail. We hebben intussen alle gegevens gecorrigeerd zodat we sinds eind vorige week de facturen terug op de voor u vertrouwde manier kunnen doorsturen.


Maar de nieuwe software zorgt ook voor heel wat nieuwe mogelijkheden. Dankzij een optimalisatie in de verwerkingsprocedure worden e-commerce orders sinds deze week veel sneller verwerkt. De ingegeven bestellingen gaan onmiddellijk in het systeem en lopen dus geen vertraging meer op. Zo blijft onze webshop de meest efficiënte manier om uw orders snel door te geven. Bovendien zal de e-commerce binnenkort gelinkt worden aan AX waardoor u terug uw volledige historiek online kan raadplegen. We zijn er nog niet helemaal, maar houden alle hens aan dek!